طراحی کافه HEYTEA در چین با ایده ای متفاوت!

زمان مطالعه : 2 دقیقهتاریخ انتشار : 7 مهر 1399تعداد بازدید : 316 دسته بندی : آموزش

تحریریه مجموعه آموزش مجازی آرک پرو : DNA انسان یک ساختار پویا می باشد که از دو رشته تشکیل شده است؛ دو رشته ای که به دور یکدیگر پیچیده اند! این چرخه ای است که از میکروسلول ها تا دنیای کلان پیرامون ما و همچنین ادامه زندگی انسان را امکان پذیر کرده است. در صورت تفکر پیرامون این موضوعف با کانسپتی از دنیای خلاق و بی حد و مرز آشنا می شویم؛ دنیایی که باور و فضای اطراف ما را تحت تاثیر خود قرار می دهد و به بازسازی نظم بیرونی آن می انجامد. در ادامه با طراحی کافه HEYTEA در چین همراه شما خواهیم بود.

کافه HEYTEA

نکته ی جالب توجه این است که برند عرضه کننده محصولات مبتی بر چای HEYTEA در پروژه ی جدید خود، بر این تفکر تاکید داشته است! تفکری خارج از چارچوب هنر معاصر. و تفکری که آن را در طراحی شعبات خود در کشور چین اجرایی نموده است.

شعبه ی چدید کافه HEYTEA واقع در شهر JINAN در کشور چین متشکل از یک ساختار دایره ای شکلِ نامتقارن است که به صورت مارپیچ گسترش یافته است؛ ایده ای که هسته ی اصلی طراحی را فراهم ساخته است!

کافه HEYTEA

در این ایده، محیط اطراف مجبور است از طریق این چیدمان ویژه، فضاهای مختلف را با اشکال متمایز سازماندهی دوباره نماید و تنوعی فراتر از مقیاس ایجاد کند و ارزش اصلی برند تجاری را با تجارب فضایی غنی به ذهن مخاطب منتقل کند. نظم جدید در این ایده، با رفتارهای تجربی همزیستی دارد و در تلاش است تا حالت پیشرفت خود را به مردم نشان دهد. این ایده همچنین از محدودیت های حاکم بر سایت و فضایی که دو ورودی منطقه ی گردش را قطع می کنند، گرفته شده است. بنابراین، تیم طراحی یک ساختار مارپیچی دایره ای شکل را در فضا ایجاد کرده است که می تواند در حالی که بر احساسات مردم به عنوان همزیستی در فضا تاکید دارد، به صورت موثر، مسئله را حل کند.

کافه HEYTEA

در این پروژه، الهام از چای صرفا یک شعار برای HEYTEA نیست؛ از طریق ارتباط بین بخش ها به صورت طبیعی یک نظم جدید به وجود می آید که به تعبیری پاسخی ناخواسته به الهام گرفتن است. بر این اساس، عملکردها غربال شده اند و فضای اضافی بیشتری برای آزادی رفتارهای حرکتی در اختیار مردم قرار گرفته است و آن ها را تشویق می کند تا اشتراکات بین خود و ارزش اصلی برند HEYTEA را آزادانه کشف کنند.

در صورتی که مفهوم طراحی کنار گذاشته شود، جمع آوری مصالح یا جست و جو برای طراحی و ساخت جزئیات نفیس بی معنی خواهد بود. معماران DAS در این پروژه بر این باور بوده اند که مصالح بایستی نمایانگر زمینه عاطفی خاص خود باشند و از این مفهوم، برای ساخت یک فضای قابل درک پشتیبانی نمایند. با در نظر گرفتن تجارب کاربر، این برند توانسته است تا به سرعت با مصرف کنندگان جوان خود، ارتباط عاطفی برقرار کند.

 

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 2 =

ورکشاپ حرفه ای Lemon Office

1,499,000 تومان
04:30ساعت
24

ورکشاپ حرفه ای Para Containers

999,000 تومان
02:09ساعت
60

ورکشاپ حرفه ای Revit Parametric / Dynamo

1,199,000 تومان
5
14:00ساعت
780

ورکشاپ حرفه ای ParaLight

1,499,000 تومان
04:00ساعت
1650

ورکشاپ حرفه ای FinGlass

899,000 تومان
02:00ساعت
2281

ورکشاپ حرفه ای KitchenExpert

1,499,000 تومان
5
08:00ساعت
2070

ورکشاپ حرفه ای BoxOffice

1,499,000 تومان
08:00ساعت
1260