عضویت

نور مخفی زیر پله در Revit

آخرین بروزرسانی : 25 اردیبهشت 1403تعداد بازدید : 870

0

ایجاد نور در رویت

ممکن است یکی از موارد چالشی کاربران رویت، ساخت نورهای مخفی است در این آموزش رویت به شما روشی ساده را آموزش خواهیم داد که بتوانید به سادگی این نورها را ایجاد کنید.

یکی از راهکارهایی که به منظور ایجاد نورمخفی می‌توان از آن استفاده کرد، استفاده از رویت یا “رندرهای تصویری” است. در این روش، کافی است یکبار صحنه‌ای که می‌خواهیم مدل‌سازی کنیم را با استفاده از یک فمیلی ساده مبتنی بر خط ساخته و به عنوان مدل اصلی استفاده کنیم. سپس، با استفاده از مدل‌سازی و مبانی فرضی که برای صحنه در نظر می‌گیریم، می‌توانیم مکان‌های نورمخفی را تعیین کرده و نور را به صحنه اضافه کنیم. این روش به ما اجازه می‌دهد که با یک کلیک ساده، نورمخفی را به صحنه اضافه کنیم و به واقعیت و جذابیت آن افزوده شود.

نور مخفی زیر پله در Revit

دلیل استفاده از رویت برای نوردهی

استفاده از رویت برای ایجاد نورمخفی در مدل‌سازی سه‌بعدی دارای مزایای بسیاری است. اولاً، این روش ساده و قابل فهم است و به کاربران امکان می‌دهد با سرعت و به راحتی نورمخفی را به صحنه خود اضافه کنند. ثانیاً، با استفاده از نورمخفی، می‌توانیم جزئیات بیشتری از صحنه را به تصویر بکشیم و واقع‌گرایی و زیبایی آن را افزایش دهیم. در نهایت، استفاده از این روش به ما امکان می‌دهد که به صورت دقیق‌تر و کنترل‌شده‌تر نورپردازی کنیم و صحنه را به شکلی مناسبتر برای مخاطبان خود نمایش دهیم.

در نتیجه، استفاده از این روش در رویت، به عنوان یک راهکار ساده و موثر برای ایجاد نورمخفی در مدل‌سازی سه‌بعدی توصیه می‌شود. با این روش، می‌توانیم به راحتی و با دقت نورمخفی را به صحنه‌های خود اضافه کنیم و جذابیت و واقع‌گرایی آن‌ها را افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 17 =