با خرید هر دوره ، 3 اعتبار برای شما فعال میشود ( 2 اعتبار برای ویندوز / مک و 1 اعتبار برای موبایل )
ویندوز دوم به عنوان زاپاس هست که اگر سیستم عوض کردید استفاده کنید.
در صورتی که هر دواعتبار سیستم رو فعال کنید ، قابلیت جابجایی و تعویض سیستم رو ندارید .
برای فعال سازی دوره بر روی گوشی های آیفون :
ابتدا باید اشتراک از پلتفرم هایی مثل (سیب اپ و … ) تهیه بفرمایید ، اسپات پلیر رو نصب کنید و سپس لایسنس رو در پلیر قرار بدید .
دوره ها تـک کـاربره هستند .