عضویت

آموزش symbols خط تراز در رویت

آخرین بروزرسانی : 22 اردیبهشت 1403تعداد بازدید : 732

0

علائم خط تراز در روی

برای بسیاری از افراد هنوز مشخص نیست که به چه شکلی Symbol های Levelرا چگونه تنظیم کنیم. Level های منفی همراه با کد ارتفاعی، نماد منفی را نشان می‌دهند، اما صفر مثبت یا منفی را نشان نمی‌دهند و همچنین نماد + برای Level های بالاتر نمایش داده نمی‌شود. راه حل این مسئله چیست؟ در این آموزش رویت، به شما نکات مهمی را برای حل این مشکل خواهیم گفت.

نکته اول این است که اگر نمی‌دانید چگونه شکل سمبل ها را به حالت استاندارد تغییر دهید، آموزش “تراز ارتفاعی دلخواه” را مشاهده کنید تا نحوه این کار را یاد بگیرید. حالا با فرض اینکه می‌دانید شکل را به چه شکلی تغییر دهید، این سمبل ها را به آن اضافه کنیم.

برای این کار، ابتدا در بخش Project Browser، قسمت Families را باز می‌کنیم و سپس لیست Annotation Symbols را می‌آوریم. سمبل تراز ارتفاعی که به صورت پیش‌فرض برای آن تعیین شده است در M_level_head-circle قرار دارد. اگر روی آن دوبار کلیک کنید، زیرمجموعه آن مشخص می‌شود. اگر روی خود سمبل کلیک کنید و سمت راست را انتخاب کنید و سپس Edit را انتخاب کنید، وارد محیط تنظیمات می‌شویم که در آن می‌توانیم تغییرات مورد نیاز را انجام دهیم و شکل را تغییر دهیم.

در حالت منفی، Revit کنار نوشته علامت منفی را نشان می‌دهد، اما برای نشان دادن مثبت کنار اعداد و همچنین علامت مثبت منفی کنار صفر، باید تنظیماتی را اعمال کنیم. وقتی Elevation را انتخاب می‌کنیم، بر روی Edit Label کلیک می‌کنیم و همانند ویدیوی بالا، تمام تنظیمات و تغییرات را اعمال می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهارده =