غیر واقعی بود مپ ها در مدل رویت
یک کاربر آماتور و مبتدی، یک لوور را ساخته و با همان UV و تکسچر، شروع به کپی کردن آن در جاهای مختلف می کند. اگر شما لوورها را در کنار هم قرار دهید، کپی بودن بافت و UV کاملا نمایان می شود و این موضوع کار شما را آماتور نشان داده و همچنین تکرار مپ در لوورها، غیر حرفه ای دیده می شوند. در این آموزش Revit به نکات ریزی برای بهتر شدن کار اشاره می کنیم.
چگونه کپی بودن را از بین ببریم:
از آنجا که قابلیت های UV حرفه به دلیل سبک متریال دهی رویت، محدود است، با یک ترفند می توان این مشکل را حل کرد.
بهتر است سطح را به صورت کامل و پر ترسیم کنید، و بجای اینکه خود لوورها را یک به یک کپی کنید، بین آنها Void قرار داده و سپس همان وید را تکثیر کنید. با انجام اینکار سطح مپ را نشان می شود با این تفاوت که بین آنها وید نیز از درون رد شده و کار جلوه طبیعی تری به خود می گیرد.